Re: [BOG] forskerbog igen - denne gang uden meeen...

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Helt i pap, tak (jeg helst undgå at kvaje mig).

Ha! Jeg tror jeg er ved at forstå det. For at gøre det hele dejlig
pap-agtigt for mig selv begyndte jeg forfra: Lavede backup og slettede

        /home/janus/public_html/

Derefter lavede jeg:

        mkdir public_html
        chmod a+rx ~ ~/public_html
        cd public_html
        cvs -d /usr/local/CVSROOT checkout linuxbog

jvf. vejledningen i

        http://cvs.linuxbog.dk/README

I forsker-biblioteket redigerede jeg

        manuskript.sgml

og lavede en

        make

Og voila. Trods en fejlmeddelelsen (med pdf) kom rettelsen til syne på

        http://tyge.sslug.dk/~janus/linuxbog/forsker/bog/

(dog uden billeder). Hvorefter jeg udførte

        cvs commit manuskript.sgml

Nu mangler vi så bare at se, at det kommer med på
cvs.linuxbog.dk/forsker næste gang den kører en oversættelse. Tror jeg
er ved at have fattet det. :-). Tilbage står spørgsmålene:

1) Redigering: Er det korrekt forstået, at jeg fremover blot skal
   redigere i min manuskript.sgml, køre "make" og "cvs commit
   manuskript"? (eller skal altid starte med "make start" eller
   andet)?

2) Hvorfor kommer billederne ikke med på html-udgaven på min
   public_html (når det gør det på cvs.linuxbog.dk/forsker)?

3) Skal jeg beymre mig om fejlmeddelelsen "make: ***
   [linuxbog-forsker-pdf-0.2.20030620.zip] Error 8" som jeg får ved
   "make"?

4) Tror I jeg kan finde ud af det nu? ;-)

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: sslug@sslug