Re: [BOG] forskerbog igen - denne gang uden meeen...

On Sun, 10 Aug 2003, Janus Sandsgaard wrote:

> [...]
>
>         http://cvs.linuxbog.dk/README
>
> I forsker-biblioteket redigerede jeg
>
>         manuskript.sgml
>
> og lavede en
>
>         make
>
> Og voila. Trods en fejlmeddelelsen (med pdf) kom rettelsen til syne på
>
>         http://tyge.sslug.dk/~janus/linuxbog/forsker/bog/
>
> (dog uden billeder). Hvorefter jeg udførte
>
>         cvs commit manuskript.sgml
>
> Nu mangler vi så bare at se, at det kommer med på
> cvs.linuxbog.dk/forsker næste gang den kører en oversættelse. Tror jeg
> er ved at have fattet det. :-). Tilbage står spørgsmålene:

Web cvs.linuxbog.dk oversættes nu tre gange per dag
kl. 6, 15 og 23 (ca) ud fra CVS

> 1) Redigering: Er det korrekt forstået, at jeg fremover blot skal
>    redigere i min manuskript.sgml, køre "make" og "cvs commit
>    manuskript"? (eller skal altid starte med "make start" eller
>    andet)?

make start skal bruges hvis du har ekstra ting
(Makefile.local) der skal køres ud over SGML. Det har
du ikke.

Du skal med "make html" eller "make pdf" checke at
syntaksen er ok, derefter "cvs commit" - resten køres
så automagisk.

> 2) Hvorfor kommer billederne ikke med på html-udgaven på min
>    public_html (når det gør det på cvs.linuxbog.dk/forsker)?

Hrrm  - det ser jeg på i aften

> 3) Skal jeg beymre mig om fejlmeddelelsen "make: ***
>    [linuxbog-forsker-pdf-0.2.20030620.zip] Error 8" som jeg får ved
>    "make"?

Hrrm  - det ser jeg på i aften.

> 4) Tror I jeg kan finde ud af det nu? ;-)

Hrrm  - det ser jeg på i aften ;-))))

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.