billederne er gledet ud i forsker Re: [BOG] forskerbog igen - denne gang uden meeen...

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Nu mangler vi så bare at se, at det kommer med på
> cvs.linuxbog.dk/forsker næste gang den kører en oversættelse. Tror
> jeg er ved at have fattet det. :-).

Stor fest! Mine rettelser fra tidligere på dagen er nu kommet med på:

        http://tyge.sslug.dk/~janus/linuxbog/forsker/bog/

Billederne er dog gledet ud. Jeg har alene foretaget midre rettelser i
teksten i

        /home/janus/public_html/linuxbog/forsker/manuskript.sgml

Jeg har _ikke_ fedtet med tags eller omdøbt filer eller noget i den
stil. Nogen der har et bud på, hvad der kan være gået galt?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: sslug@sslug