Re: [BOG] billederne er gledet ud i forsker Re: [BOG] forskerbog igen - denne gang uden meeen...

> Det er nu rettet i CVS.

Tak. Jeg var i gange med andre rettelser samtidig, og får (derfor?) nu
følgende fejlmeddelels når jeg forsøger at comitte:

        sslug@sslug forsker]$ cvs commit manuskript.sgml
        cvs commit: Up-to-date check failed for `manuskript.sgml'
        cvs [commit aborted]: correct above errors first!

Hvad skal jeg gøre for at lægge mine rettelser ind samtidig med at jeg
får den ajourførte opgave fra Jacob med i min egen pubic_html?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: sslug@sslug