Re: [BOG] emacs -nw på tyge - ogmærkelige tegn

sslug@sslug (Thorbjørn Ravn\ Andersen) writes:

> UTF-8 har den store fordel at så behøver du kun ét tegnsæt i maskinen.
> Jeg tror det er en fordel for dem med asiatiske versioner.

UTF8 er helt klart fremtiden, men Red Hat har igen tilsyneladende
absolut ikke lavet noget QA på deres distribution ellers også skider
de bare officielt på deres brugere.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional