Re: [BOG] Manglende billeder

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Janus har ikke via Makefilen fået kopieret alle PNG filer fra images
> over til bog kataloget - underligt ->
> http://tyge.sslug.dk/~janus/linuxbog/forsker/bog/forsker-kde-velkommen.html

Når jeg kører make beklager den sig over, at der er ugyldige
karakterer i stikord.sgml, hvor der ganske rigtigt optræder mystiske
tegn. (Er på arbejde lige nu, og kan derfor ikke logge på tyge og
tjekke ordlyden).

Hvordan får jeg det til at spille. Kedeligt ikke at kunne se billeder
(både for mig om dem der kigger over skulderen). Er det et forsøg værd
at gøre det hele forfra? Altså: Slette mit public_html og hente et
nyt.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.