opstart.sgml og bog-fremstilling/make

   Jeg er ved at redigere opstart.sgml

   linuxbog/friheden er oversat/transformeret - pdf filer ligger
i mit dir og er stemplet 2:22. Nu ville jeg så lige checke, at
der var en færdig version af friheden på cvs.linuxbog.dk -- men
hvad ser jeg ?

   Time stamp er 2003-08-10#21:11:57

   Jeg tror ikke, at det er min skyld, at friheden/ ikke er
klar i cvs.linuxbog.dk -- men jeg kan ikke gøre mere, eftersom
at jeg selvfølgelig ikke kan/vil skrive i /home/www/cvs.linuxbog.dk/

   Jeg så godt, at Pto har rettet nogle fejl, jeg havde
introduceret i opstart.sgml, <emphasize> ==> <emphasis>
men den slags fejl forhindrer jo ikke oversættelse.

   Hvad er det, der sker, hvorfor går det galt? Eller hvad er
det, som bevirker, at bøgerne ikke alle er grydeklare?

   Hilsen

   Donald