Re: [BOG] Hjælp til at komme ordentlig i gang (jeg er forvirret) var: Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On 9 Aug 2003, Janus Sandsgaard wrote:

> Jeg må nok bare erkende at jeg er blevet temmelig forvirret over
> tråden her, og ikke fatter bjælde nu. Forstår fx. ikke hvorfor denne
> bog tilsyneladende adskiller sig fra de andre mht. oversættelse
> m.m. Jeg er ikke med på, hvordan tingene burde (plejer at) virke, hvad
> der går galt og hvad jeg skal gøre og hvorfor. Pisse frusterende, og
> jeg er sikkert en stor plage for jer garvede, der spiser Jade til
> morgenmad ;-)
>
> Jeg har nok bare brug for nogle meget præcise anvisninger på, hvad jeg
> skal gøre for at 1) redigere filerne i min emacs, 2) teste dem og
> [...]

Jeg lavede på et tidspunkt en branch i cvs der fungerede med autotools,
blandt andet for at lette "nybegynderes" tilgang til det; ordentlige tests
for om værktøjerne var til stede, ordentlige beskeder hvis de ikke var,
osv osv.

Jeg opfordrede andre til at checke det ud og kommentere det. Det er vist
et par måneder siden, og endnu har ingen gjort det.

Måske nogen snart gad?

Mads

Even the animated paperclip that acts as a helper in some Microsoft software
can be compromised and turned against the computer it is being used on.
     - BBC quoting american post September 11th research