Re: [BOG] Hjælp til at komme ordentlig i gang(jeg er forvirret) var: Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On Mon, 11 Aug 2003 10:40:20 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> Jeg lavede på et tidspunkt en branch i cvs der fungerede med autotools,
> blandt andet for at lette "nybegynderes" tilgang til det; ordentlige tests
> for om værktøjerne var til stede, ordentlige beskeder hvis de ikke var,
> osv osv.
>
> Jeg opfordrede andre til at checke det ud og kommentere det. Det er vist
> et par måneder siden, og endnu har ingen gjort det.
>
> Måske nogen snart gad?

Det gider jeg godt!

Når jeg checker ud på linuxbog så er der ikke noget auto?
Hvad skal jeg gøre?

Jeg har noteret mig, at du arbejdede med Makefilerne, og har
prøvet at følge med. De gamle var slet ikke min kop the/te.

Jeg har hidtil bare ikke interesseret mig for fejl i andet
end de bøger, som jeg har rettet i, og indtil fornyligt
brugte jeg et (meget råt) script til generering af
stikord og pdf filer. Hvis det var ok, så overlod jeg
resten til Pto!!!

Hidtil har jeg troet, at der var en slags aftale om, hvad
man checker ud og ind. Jeg synes vi har brug for sådan
nogle aftaler, også vedrørende de redaktionelle linier.

Om ikke andet, så i form at nogle retningslinier fra Peter, som
jo er god til det og har lagt grunden til FTAV.

Hilsen