Re: [BOG] Hjælp til at komme ordentlig i gang (jeg er forvirret) var: Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On Mon, 11 Aug 2003 sslug@sslug wrote:

> Jeg lavede på et tidspunkt en branch i cvs der fungerede med autotools,
> blandt andet for at lette "nybegynderes" tilgang til det; ordentlige tests
> for om værktøjerne var til stede, ordentlige beskeder hvis de ikke var,
> osv osv.
>
> Jeg opfordrede andre til at checke det ud og kommentere det. Det er vist
> et par måneder siden, og endnu har ingen gjort det.

Jeg har ligesom med så mange andre ting dårlig
samvittighed overfor dit autoconf - min sommer har haft
meget mere fokus på bleer, gylp osv end jeg troede :)

Kunne du ikke lave en hjemmeside
cvs.linuxbog.dk/autoconf.html (eller lign) som skal
forklare hvad du har lavet, hvad der mangler, hvad det
skal kunne og hvad det kan pt. Det er oplagt super godt
at Donald også vil hjælpe med dette.

Vil gerne men rives af mange personer til forskellige
sider ...

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.