Re: [BOG] autoconf branch

On Mon, 11 Aug 2003 sslug@sslug wrote:

> Dunno, spørg PTO.

Lav noget der virker generelt så er jeg hooked. Jeg har
knoklet alene ved at få Makefile-halløjet til at virke
og der er vi. Det er custom - så det er super hvis I
kan generalisere det.

Jeg vil gerne slippe for at skulle styre den del :)

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.