Re: [BOG] autoconf branch

On Mon, 11 Aug 2003 sslug@sslug wrote:

> Det er udelukkende et spørgsmål om at gøre processen lidt mindre
> "fragile". PTO's makefiler er ikke skrevet med det i mente, men mhp. batch
> oversættelse på Tyge.

Enig :)

I øvrigt er det min plan at få bøgerne i XML/DocBook
4.1.2 snart og se på de andre værktøjer der findes ud
over jade/openjade.

Ref ->  http://www.sagehill.net/docbookxsl/

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.