Re: [BOG] autoconf branch

Samle-svar: Pyha! denne thread opklarer mange ting. Jeg var
ikke helt sikker på, hvordan vi(m.fl.;-) ville ha' det, og
var derfor forsigtig med at røre ved noget, som bare fungerede

If it works, don't fix it :-)

Brev::prev(4):
Donald:

Mads:
> Dunno, spørg PTO.

Pto - frit efter hukommelsen:
Helt fint, hvis man kan hente generaliseret make processen!

Donald nu: ... Av, jeg skulle have spurgt noget mere noget før.

Mads, senere:

On Mon, 11 Aug 2003 22:43:35 +0200 (CEST)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:
> Enig :)
>
> I øvrigt er det min plan at få bøgerne i XML/DocBook
> 4.1.2 snart og se på de andre værktøjer der findes ud
> over jade/openjade.
>
> Ref ->  http://www.sagehill.net/docbookxsl/

OK - det må vi i gang med, det skal nok blive godt engang:-)

> Jeg har ligesom med så mange andre ting dårlig
> samvittighed overfor dit autoconf - min sommer har haft
> meget mere fokus på bleer, gylp osv end jeg troede :)

Det kan jeg faktisk godt forstå - bliv ved med det, og hjælp
lidt med lidt feedback/forklaringer en gang i mellem,
også gerne på den redaktionelle linie, så bog-adskillelse
og målgrupper kommer tydeligt igennem.

   Hilsen,

   Donald