Re: [BOG] autoconf branch

On Mon, 11 Aug 2003 21:24:08 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> Det er ikke et modul, men en branch. Du skal checke branchen ud...
>
> Hvis du er usikker på det, kan du kopiere det CVS træ du allerede har
> checket ud, og gå ind i kopien og skrive

Gå ind i kopien betyder skift dir til ckout-root/linuxbog

> cvs update -r autoconf

Ok - så har jeg en version fra 2003-04-xx.

For at oversætte en bog skal jeg

  cd linuxbog/unix
  make

Det virker fint.

Man kan også

  cd linuxbog
  make -k

så laver den så meget som muligt. Du får flere kommentarer
på makesystemet i morgen, det ser supergodt ud!

Hilsen

Donald

P.S.

Først prøvede jeg en update -r autoconf fra ckout-root, men det
gav fejl som før omtalt, med anvisning på at lave et checkout
først det var derfor alle mine spørgsmål gik på checkout, det er
da lumsk!

tyge:/home/donald/public_html ::cvs -d /usr/local/CVSROOT update -r autoconf
cvs update: in directory .:
cvs [update aborted]: there is no version here; do 'cvs checkout' first