Re: [BOG] Hjælp til at komme ordentlig i gang (jeg er forvirret) var: Re: [BOG] Ny bog i CVS - meeen

On Mon, 11 Aug 2003, Peter Toft wrote:

> Kunne du ikke lave en hjemmeside
> cvs.linuxbog.dk/autoconf.html (eller lign) som skal
> forklare hvad du har lavet, hvad der mangler, hvad det
> skal kunne og hvad det kan pt. Det er oplagt super godt
> at Donald også vil hjælpe med dette.

Tjoum. Hvis du tror at det er noget i den retning vi vil gå, så gerne. Det
hjælper allerede meget at bare een anden end mig har checket branchen ud
:-)

Mads

The low quality of [MP3] files should prevent this format from threatening
control of our intellectual property. Why would anyone listen to a sub-CD
quality song when they can easily buy the CD at the local Tower Records?
                               - RIAA head, Hillary Rosen, March 1997