Re: [BOG] autoconf branch

On Tue, 12 Aug 2003, donald_j_axel wrote:

>    Der er en ting, som må kunne ændres.

Hep, bare kom an! :-)

>    Target skal være afhængig af sgml sources på en sådan måde, at
> der ikke bliver gen-bygget noget, når man kører make anden gang.
> I øjeblikket begynder den forfra, ligesom Peters Batch Job (PBJ).
> Kan det ikke skyldes, at den er autoconf orienteret? Makefilens
> gør html-target afhængig af index.html, og derved tror jeg at den
> kommer til at bygge den en gang mere, når man har pakket det hele
> sammen.
>
>    Kan den ikke bruge bog.sgml og/eller indhold.sgml som source
> dependency?

Man kan formentlig lave alle mulige vilde ting. Det jeg fokuserede på i
første omgang var at check for værktøjerne (for det plejer at være den
værste hurdle). Faktisk bruger jeg Peter's Makefiler derefter, kun med
lidt indbygget check for om værktøjerne findes. Det vil jeg meget gerne
arbejde videre med at lave om. (Når jeg en dag får checket ud hvad PTO
egentlig gør i øjeblikket :-)

>    cd id4bog && make fungerer ellers rigtig godt.
>
>    I princippet burde man så kunne pakke et dir efter make start
> og så skulle den være der, pakken til at hjælpe folk i gang, så
> du har jo løst et stor problem. Tak for det!

Ej....

Det går ikke helt, hvis folk ikke kører configure - for det er configure
scriptet der checker om folk har de rigtige værktøjer. Der er pt. kun eet
af dem, nemlig i roden. Det er absolut en mulighed at lave flere - jeg er
meget glad for at få nogen "mål".

>    Jeg vil starte en anden tråd om de redaktionelle opgaver, som
> ligger foran os, vi må forberede et møde om bøgernes fremtid og
> læsergrupper(målgrupper), sådan som vi blev enige om efter mødet
> 13/7.

Som jeg beklager jeg ikke kunne deltage i - jeg vil meget gerne være med
til det næste.

Mads

Saying you're trying to fix all the holes in IE is like saying you mean to
turn a sieve into a bowl.
            -- /. comment