Palm-udgaver

Hej

Jeg har fået bygningen af palm-udgaverne af bøgerne til at virke igen,
og samtidig lagt en ny udgave af plucker-klienten i CVS.

Der skal muligvis lidt magi til før de atter bliver tilgængelige via
hjemmesiden.

Når jeg prøver at bygge HTML-udgaven af alle-bogen, får jeg følgende
fejl:
jade:/home/grove/linuxbog/alle/../wm/indhold.sgml:62:1:E: general entity "wm-ordliste" not defined and no default entity
som sjovt nok ikke forekommer når jeg bygger html-udgaven af
wm-bogen. Resultatet er at jeg ikke er i stand til at bygge en
palm-udgave af alle-bogen.

Da jeg alligevel selv foretrækker at have alle 15 bøger, frem for én
stor, har jeg lavet følgende "targets" i linuxbog/Makefile:

palmpilot-hver-enkelt: Bygger palm-udgaver af alle 15 bøger

palmpilot: Afhænger af palmpilot-hver-enkelt og bygger alle-bogen
(virker som sagt ikke)

palm-samling: Laver en .tar.gz-fil med de 15 bøger og plucker-klienten.
(det bør nok omdøbes til palmpilot-samling)

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734