Re: [BOG] Palm-udgaver

On 15 Aug 2003 23:53:22 +0200
Henrik Christian Grove <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har fået bygningen af palm-udgaverne af bøgerne til at virke igen,
> og samtidig lagt en ny udgave af plucker-klienten i CVS.

Der er noget, som ikke virker. Det ser ud som om bøgerne ikke kan
transformeres til noget som helst lige nu? How comes?

Hvor finder man evt. fejlloggen, jeg ville også gerne have stillet
diagnosen forleden dag, inden jeg begyndte at rette og programmere
en Makefile.

   Hilsener

P.S. det er ikke fordi bøgerne lige nu er ved at blive omsat,
der er simpelthen ikke noget i /home/www/cvs.linuxbog.dk/friheden
eller andre bøger, og heller ikke med browser til
http://cvs.linuxbog.dk/