Docbook og OOo

Hej alle bogskrivere,

Jeg vil, som lovet i Symbion, skrive et indlæg om, hvordan man laver
Docbook tekstfiler med OOo til Friheden, men jeg er nu kommet i tvivl om,
hvilken bog det skal skrives til. Umiddelbart vil jeg mene, det skal ind i
dokumentationsbogen, men før jeg committer det, vil jeg lige sikre mig, at
der er fælles fodslag.
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.