Re: [BOG] ... og nu til XML

On Sat, 16 Aug 2003 23:50:14 +0200, Peter Toft wrote:

> Alle boger er nu konverteret - pånær forsker-bogen.
>
> I som har CVS udgaven liggende. Kør "cvs update" ASAP!

Der har indsneget sig en fejl i linuxbog/Makefile. Hvis man prøver at få
oversat det hele med make all, får man følgende fejl:

sslug@sslug linuxbog]$ make all
chmod +x /home/pto/utils/cvs2html
chmod: Kunne ikke hente attributter for '/home/pto/utils/cvs2html': Ingen sådan
fil eller filkatalog
make: *** [cvs2htmlweb] Error 1

Det er vil også korrekt, hvis man oversætter på tyge, men når man nu, har
hentet det hjem, er det mindre heldigt.

Make html kører forøvrigt fejlfrit hos mig - Redhat 9.

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.