Re: [BOG] ... og nu til XML

On Sun, 17 Aug 2003, Michael Rasmussen wrote:

> make pspdf og make filer giver ligeledes fejl. Er det relateret til Redhat
> 9, eller er det et generelt problem?

Det er generelt, det er noget med de fejlkoder som
XML/DocBook laver - se tråden startet her på listen ->

  Date: 04 Aug 2003 23:28:37 +0200
  From: Peter Toft <sslug@sslug>
  To: sslug@sslug
  Subject: [BOG] XML hjælp!

Makefile.subdir er ikke rettet til endnu

;)

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.