Re: [BOG] ... og nu til XML

On Sun, 17 Aug 2003, Michael Rasmussen wrote:

> Der har indsneget sig en fejl i linuxbog/Makefile. Hvis man prøver at få
> oversat det hele med make all, får man følgende fejl:
>
> sslug@sslug linuxbog]$ make all
> chmod +x /home/pto/utils/cvs2html
> chmod: Kunne ikke hente attributter for '/home/pto/utils/cvs2html': Ingen sådan
> fil eller filkatalog
> make: *** [cvs2htmlweb] Error 1

cvs2html er IKKE lavet generelt - IMHO skal det laves
om, så der checkes om cvs2html er installeret.

Jeg ser på det, men indtil videre kan du udkommentere
target "cvs2htmlweb" i Makefile

> Det er vil også korrekt, hvis man oversætter på tyge, men når man nu, har
> hentet det hjem, er det mindre heldigt.
>
> Make html kører forøvrigt fejlfrit hos mig - Redhat 9.

Samme her

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.