Re: [BOG] ... og nu til XML

On Sun, 17 Aug 2003 10:33:06 +0200, Peter Toft wrote:

> Det er generelt, det er noget med de fejlkoder som XML/DocBook laver - se
> tråden startet her på listen ->
Den med test = xxx hvor også Mads Bondo og jeg selv ytrede mig?

> Makefile.subdir er ikke rettet til endnu

Jeg er i tvivl om, at det er hele problematikken, da jeg heller ikke kan
oversætte til pdf og ps med filer, jeg selv har fremstillet. Disse kan
uden problemer oversættes til html, rtf og dvi, så jeg er mange for, at
det er et problem, der udelukkende relaterer sig til disse formater og
Redhat 9 (evt. Mandrake)! Samme filer kan nemlig sagtens oversættes til
ps/pdf på min debian/unstable. Jeg har desværre ikke haft mulighed for, at
prøve med FTAV, da min bærbare (debian/unstable) står på mit kontor på
universitetet, så det må vente til i morgen.

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.