Re: [BOG] ... og nu til XML

On Sun, 17 Aug 2003 12:53:26 +0200, donald_j_axel wrote:

> Jeg har tilføjet et par ting til twm.sgml og apprevhist.sgml for wm -
> bogen og oversættelsen går fint, også til pdf med indhold og stikord.
> Der er noget iso-entity bøvl, som jeg bliver nødt til at forstå - hvis
> det skal rettes - men det virker.

Det er ikke en generel fejl. Det sker kun på min RH box, på Debian er der
ingen problemer, udover de irriterende entity-fejl, som skyldes
udvidelser, der åbenbart kræver, at Jade skal hente udvidelser af DTD'en
fra http://www.oasis-open.org, der tilsyneladende ikke er tilgængelige!
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.