Re: [BOG] ... og nu til XML

On Sun, 17 Aug 2003, Michael Rasmussen wrote:

> Den med test = xxx hvor også Mads Bondo og jeg selv ytrede mig?

> Jeg er i tvivl om, at det er hele problematikken, da jeg heller ikke kan
> oversætte til pdf og ps med filer, jeg selv har fremstillet. Disse kan
> uden problemer oversættes til html, rtf og dvi, så jeg er mange for, at
> det er et problem, der udelukkende relaterer sig til disse formater og
> Redhat 9 (evt. Mandrake)! Samme filer kan nemlig sagtens oversættes til
> ps/pdf på min debian/unstable. Jeg har desværre ikke haft mulighed for, at
> prøve med FTAV, da min bærbare (debian/unstable) står på mit kontor på
> [...]

Det ser ud til at RH9 ikke virker som MDK 9.1 med PDF.
Måske skal der laves EPS-filer når det er PDF som er
output format (det er derfor "magic" variablen kan
sættes).

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.