Re: [BOG] ... og nu til XML

On Sun, 17 Aug 2003 14:57:58 +0200, Peter Toft wrote:

> Det ser ud til at RH9 ikke virker som MDK 9.1 med PDF. Måske skal der
> laves EPS-filer når det er PDF som er output format (det er derfor
> "magic" variablen kan sættes).

Fandt fejlen:-)
I den overordnede Makefile hedder reglen pspdf, mens reglen i de
underliggende kataloger hedder pdf! Derfor fejlen. Afvikler du kommandoen
make pdf i de underliggende kataloger, får du en korrekt oversættelse til
pdf - gælder i hverfald for dokumentationsbogen. Ovenstående er lavet på
en Redhat 9 box, og da jeg har fundet min dejlige knoppix frem, vil jeg om
lidt prøve under Debian.

Hvorfor er oversættelse af ps fjernet?

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.