Re: [BOG] XML(?)-fejl

Michael Rasmussen skrev:

> Hvis du gerne vil slippe for at se på det, kan du starte
> make med følgende option: make palmpilot 2>/dev/null

Det er jeg helt sikker på at Henrik udemærket godt ved.
Men det er ikke særlig konstruktivt, for det smider alle
andre fejlmeddelelser væk samtidig.

Det er en fejl der skal rettes.  Ikke bare noget vi skal
skjule.

Jacob
--
"Navier-Stokes-ligningen er som Biblen,
 det er randbetingelserne der bestemmer det hele."