Re: [BOG] XML(?)-fejl

On søn, 2003-08-17 at 20:59, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det er jeg helt sikker på at Henrik udemærket godt ved.
> Men det er ikke særlig konstruktivt, for det smider alle
> andre fejlmeddelelser væk samtidig.
>
> Det er en fejl der skal rettes.  Ikke bare noget vi skal
> skjule.
>
> Jacob

Tja bum

Hvis du prøver at bygge PDF-filen for en bog så kommer der
ALT for meget fis i hovedet på brugeren...
Ting jeg ikke kan gøre noget ved.
Samme med palmpilot - når jeg kører make i linuxbog via cron
så kommer der flere mega-byte output. Det er FOR MEGET :(

  then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Ghandi