Re: [BOG] Ny XML-fejl

Henrik Christian Grove skrev:

> Når jeg prøver at bygge pdf-udgaven af dokumentationsbogen, får jeg:
> jade:/home/grove/linuxbog/dokumentation/tempdir/indhold.sgml:54:0:E: cannot find
>  "wysiwyg.xml"; tried
> "/home/grove/linuxbog/dokumentation/tempdir/wysiwyg.xml",
> "/usr/share/sgml/wysiwyg.xml"

Et kig i CVS-loggen for "dokumentation/indhold.sgml" tyder
på at Michael Rasmussen har glemt at indsætte de filer ny
han har skrevet i CVS-arkivet.

Jeg har oprettet filen "dokumentation/wysiwyg.xml" og rettet
"alle/bog.sgml", så bøgerne forhåbentlig kan oversættes
igen.

Jacob
--
http://jacob.sparre.dk/LEGO/Transport/Fly/Colibri/