Re: [BOG] ... og nu til XML

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Det fylder svine meget og PDF er vel ligeså godt -
> eller hvad?

Absolut ikke, som Jacob siger kan man sende PS-filen direkte til
printeren, desuden er PS et format man kan rette i (hvis man kan
sproget). Derudover er der vist noget med at PDF-formatet har ændret sig
så meget at ikke alt hvad der har været lovlige PDF-filer fortsat er
det.

Hvis du er så bekymret for pladsforbruget, hvad så med at holde op med
at distribuere HTML- og SGML-udgaverne både som .tar.gz og som .zip.

Det er da pladsspild der vil noget, og jeg tvivler på at der er nogen
der kan udpakke det ene og ikke det andet (winzip som vist sidder på
over 90% af markedet for komprimeringsprogrammer til windåser forstår
.tar.gz).

Generelt synes jeg vi bør lægge os fast på et arkiveringsformat og et
komprimeringsformat, jeg stemmer for tar og gzip (jeg ved ikke hvordan
windåse-brugere har det med bzip2).

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!