Re: [BOG] Ny XML-fejl

On Sun, 17 Aug 2003 22:09:25 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Et kig i CVS-loggen for "dokumentation/indhold.sgml" tyder på at Michael
> Rasmussen har glemt at indsætte de filer ny han har skrevet i
> CVS-arkivet.
>
> Jeg har oprettet filen "dokumentation/wysiwyg.xml" og rettet
> "alle/bog.sgml", så bøgerne forhåbentlig kan oversættes igen.

Underligt! Jeg committede den sammen med en række andre filer, der alle
blev oploadet, men wysiwyg.xml blev åbenbart ikke. Har lige committet den
endnu engang, så prøv lige at se om det ikke virker nu.
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.