Ny "bog"

Jacob forklarede mig at vi også sagtens kunne lave samlinger af bøgerne
i de andre formater, i stil med den palm-samling jeg har lavet. Derfor
har jeg tilføjet kataloget samling/ til at lave den slags i, og tilføjet
"samling" til listen over bøger på hjemmesiden (altså fra en gang i nat,
når der bygges nye bøger). Jeg har i samme omgang ændret beskrivelsen af
alle-bogen fra "Samling af alle bøgerne" til "Alle bøgerne samlet til én
stor bog" i håb om at det vil gøre forskellen lidt klarere.

Jeg vil prøve også at lave en samling af pdf-versionerne (og
ps-versionerne hvis vi kan få dem igen) så ideen bliver lidt klarere,
men det tager en del mere tid at bygge pdf-versionerne så det varer lidt.

.Henrik

--
Jacob: Because the theoreticians told me.
Prof. Vassilicos: Why do you believe theoreticians?