Re: [BOG] Ny "bog"

On Mon, 18 Aug 2003 00:00:31 +0200, Henrik Christian Grove wrote:

> Jeg vil prøve også at lave en samling af pdf-versionerne (og
> ps-versionerne hvis vi kan få dem igen) så ideen bliver lidt klarere,
> men det tager en del mere tid at bygge pdf-versionerne så det varer
> lidt.

Det giver åbenbart problemer. Se nedenstående fra cvs update cvs server:
failed to create lock directory for `/usr/local/CVSROOT/linuxbog/samling'
(/usr/local/CVSROOT/linuxbog/samling/#cvs.lock): Permission denied cvs
server: failed to obtain dir lock in repository
`/usr/local/CVSROOT/linuxbog/samling' cvs [server aborted]: read lock
failed - giving up

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.