Re: [BOG] Ny "bog"

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Jeg vil prøve også at lave en samling af pdf-versionerne (og
> ps-versionerne hvis vi kan få dem igen) så ideen bliver lidt klarere,
> men det tager en del mere tid at bygge pdf-versionerne så det varer lidt.

Da det vil kræve at jeg ændrer på de "targets" der laver pdf-filerne og
der i forvejen er rod i dem (det med at det overordnede "target" hedder
pspdf), har jeg valgt at lave samlingen manuelt.

Nu er der på http://cvs.linuxbog.dk/?b=samling en samling af bøgerne (med
undtagelse af friheden - som der åbenbart er noget galt med) i pdf-format.

Til gengæld mangler samlingen til palm, den er tilsyneladende ikke
blevet bygget.

Jeg har i mangel af bedre alternativer givet samling-bogen samme
versionsnummer som alle-bogen.

.Henrik

--
"Done. For future reference - don't anybody else try to send patches as
vi scripts, please. Yes, it's manly, but let's face it, so is