Re: Signaturbogens status?

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Er signaturbogen outdatet eller ok?

I det omfang at der stadig er nogen der bruger KMD-CA's kvalificerede
certifikater er den stadig så opdateret som den hele tiden har været.

OCES-vertifikater fra TDC er slet ikke med.

Standarden af bogen (selv da der kun var KMD-CA) synes jeg ligger under
middel. Den har et lidt rodet præg og det virker lettere tilfældigt
hvad der er kommet med.

En opdatering af Gnus-afsnittet har stået på opgavelisten længe. Måske
lidt længere end nødvendigt fordi jeg gerne vil skrive lidt om
tilbagetrækningslister (CRL og gerne ville passe det ind i en mere
generel opdatering.

På min opgaveliste står også at jeg skal lægge nogle kræfter i at
rette op på bogen i det hele taget, jf. mine bemærkninger om bogen
ovenfor. Jeg får nok ikke tid foreløbig (er lige flyttet til
SSLUG-området).

Måske det var en idé at kun at have bogen stående i CVS-udgaverne et
stykke tid og slet ikke blandt de frigivne versioner -- jeg synes
ærlig talt ikke den har kvaliteteen til det.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen