Re: [BOG] Ingen beta versioner

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> Ooops ... jeg kan se i Makefilen, at det stort set også er det, der
> står. Hvordan kan man se, hvad der så går galt? Kan du ikke afprøve
> de brukkede Makefile i dit eget dir inden du committer?

Det gør jeg også, og jeg er ret sikker på at de smårettelser jeg lavede
i "make"-filen ikke er skyld i problemerne.

Der er flere filer fejlen kan ligge i, så bare fordi jeg nævnte den jeg
selv har rodet i, betyder det altså ikke at det er min skyld.

.Henrik

--
Hvad har din bedstemor mon lettest ved at forstå? At din computer er
dørvogter på din forbindelse til internettet?  Eller at den er firewall