Re: [BOG] Ingen beta versioner

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> ... jo, man kan se, at du arbejder, men det er ikke muligt at hjælpe
> med tilråb ud fra de logmeddelelser, som du skriver.

Hvad skulle der være galt med den besked? Den er længere end selve
rettelsen.

Jeg fjernede linien
        rm -rf palm-samling
fra clean-"target".
(Tjek tyge.sslug.dk:/usr/local/CVSROOT/linuxbog/Makefile,v hvis du
ikke tror mig).

Men jeg indrømmer den er mindre præcis end de andre beskeder jeg har
lavet, rettelsen er også langt mindre væsentlig.

> Det er jo ikke den ændring, som fik den til at dø.

Hvorfor så dette angreb på den besked?

> Jeg var så bange for, at jeg havde lavet en xml-nix-good
> konstruktion, så jeg checkede, at jeg kunne transformere docbook
> til .pdf, og det virker altså, selve systemet.

Det er da godt, hvad med at hjælpe med at løse problemet i stedet?

.Henrik

--
... applications which need to address vast amounts of memory
(e.g., big scientific crankers, large databases, emacs) ...