Re: [BOG] Ingen beta versioner

On 19 Aug 2003 18:13:09 +0200
Henrik Christian Grove <sslug@sslug> wrote:

> Det er da godt, hvad med at hjælpe med at løse problemet i stedet?

Det vil jeg da gerne, men jeg er ikke sikker på, hvordan I arbejder
med det.

Det var ikke min mening at kritisere.

Jeg vil prøve at køre Makefilen i min $HOME/ checkout. Det undgår
jeg normalt, fordi det trods alt er lidt tungt. Hvis jeg så retter
i Makefilen, så vil jeg fortælle om det i en mail, jeg committer
ikke noget foreløbig.

Endnu en gang undskyld, jeg troede ikke at min mail kunne opfattes
som et angreb.

Hilsen

Donald