Re: [BOG] Beta versioner

On Wed, 20 Aug 2003, donald_j_axel wrote:

> Det fungerer jo fint med bog.sgml i downgraded version, men
> jeg var nysgerrig og har lige checket en gang til, det er *kun*

Me 2!

> entity problemet, som giver errmess når man bruger xml
> versionen.
>
> Jeg har en kopi hjemme og har en opsætning med utils-0.6.11
> som ikke brokker sig over entiteterne.

Super - jeg ved også godt at det kan lykkes, men jeg
kan bare ikke liiiige gøre det :)

> Jeg har taget en tar-kopi af Tyge's /usr/share/sgml/docbook
> og håber så at kunne finde forskelle, der betyder noget, men
> det bliver først i morgen.

Spændende!!!

> ./xml-4.1*/ er ens (alle filer), men i util træet er der mange forskelle.
> util-*/docbook-utils.dsl der benyttes som style sheet er forskellige.

Min mening med downgrade er kun at være online igen,
indtil vi løser hvordan næste generation af
build,Makefile, autoconf ... hvad det nu skal være ...
skal se ud.

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.