Re: [BOG] Beta versioner

On Wed, 20 Aug 2003 06:40:36 +0200, Peter Toft wrote:

> Me 2!

Helt smertefrit er det dog ikke. Man kan ikke altid oversætte docbook-xml
med sgml-header. Et eksempel:
følgende linje er korrekt i xml, og giver ikke fejl:
<para/>
men vil give fejl med sgml-header.
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.