Re: [BOG] Signaturbogens status?

On Sun, 17 Aug 2003, Peter Toft wrote:

> Er signaturbogen outdatet eller ok?
> -> http://www.linuxbog.dk/signatur/bog

Den er rimeligt meget bagud.

> Den lå vel meget op af KMD's løsning.

Ja.

Under alle omstændigheder synes jeg at vi skal beholde bogen og listen -
der er information i bogen jeg ikke nemt kan finde andetsteds. Listen er
stadig et forum for vidende folk.

Forslaget om at bogen skulle være en del af CVS, men ikke af
distributionen, synes jeg lyder godt - indtil den får en noget højere
kvalitet.

Det der mangler er nogen vidende folk til at opdatere bogen. Det er mig
stadig lidt en gåde hvordan det blev mig der skrev det meste, når jeg nu
ved så lidt om det.... Enhver skal være velkommen til at rette i den, så
meget de lyster.

Mads

FAITH, n. Belief without evidence in what is told by one who speaks without
knowledge, of things without parallel.
                        - Ambrose Bierce (The Devil's Dictionary)