Re: [BOG] fejl i cvs

On ons, 2003-08-20 at 12:26, Michael Rasmussen wrote:

> Det skal siges, at jeg har cvs liggende hjemme, men jeg har gjort
> ovenstående, og filen findes også i cvs på tyge.

> Ovenstående forstår jeg ikke. Hvorfor skal jeg også tilføje den på cvs fra
> tyge? Den er jo i cvs træet allerede! I givet fald, hvilket katalog skal
> jeg lave cd XXXXX til?

$ cd linuxbog; cvs update -d
eller
$ cd linuxbog/dokumentation/eksempler; cvs update -d
hvis du hellere alene vil opdatere specifikt under ...eksempler
eller
$ cd linuxbog/dokumentation/eksempler; cvs update -d oo2db
hvis du _kun_ vil have oo2db opdateret

  then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Ghandi