Re: [BOG] fejl i cvs

On Wed, 20 Aug 2003 21:28:35 +0200, Peter Toft wrote:

> $ cd linuxbog; cvs update -d
> eller
> $ cd linuxbog/dokumentation/eksempler; cvs update -d hvis du hellere alene
> vil opdatere specifikt under ...eksempler eller
> $ cd linuxbog/dokumentation/eksempler; cvs update -d oo2db hvis du _kun_
> vil have oo2db opdateret
Stadigvæk uforståelig forklaring. Skal jeg logge mig på tyge, og udføre
ovenstående fra /usr/local/CVSROOT?

Nedenstående er output fra tyge:
sslug@sslug mir]$ ls /usr/local/CVSROOT/linuxbog/dokumentation/eksempler/
CVS          docbook.tgz,v  latex_eks  README,v
docbook_eks  html_eks       oo2db,v    test-bog.sgml,v

Som ovenstående viser, findes oo2db allerede i cvs-træet.
--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.