Re: [BOG] XML(?)-fejl

Jeg kan nu genskabe tyge-fejl på min server.

jade:/tmp/work/docbook/xml-dtd-4.1.2-1.0-17/ent/iso-lat1.ent:6:19:E: \
"X00E1" is not a function name

Det interessante er
   1) jade generer alligevel en .tex (jadetex) og tex en .pdf som er ok.
   2) iso-entitetsfilerne er /nøjagtig de samme/ som dem, jeg bruger.
   3) jeg får ikke de fejl, når jeg kører med mine util-0.6.11 filer

Hvordan kommer man så videre herfra? jo, der er jo nogle andre
forskelle, men det er ikke nemt at få at vide nøjagtig hvilke
filer, som åbnes (af jade). Var det strace, som Hans (Schou)
engang sagde kan vise alle open(2) operationer? Det må prøves.

Men ak. Så er man faktisk langt ude.

Kommentar til mig selv:

donald_j_axel <sslug@sslug> wrote:

> Mistanke om at den kommer fra alle iso'erne. Også amsa, amso etc.

Nej, med de "rigtige" kataloger (fra Tyge) får man "kun" fejl fra
lat1, lat2 og cyr1.

> Har checket iso-entitetsfilerne, hvilke varianter, men de ser ens ud
> med en mulighed for, at jeg har nogle ældre liggende, som er lidt
> anderledes.

De gamle anvendes overhovedet ikke.