Re: [BOG] fejl i cvs

On ons, 2003-08-20 at 23:36, Michael Rasmussen wrote:

> Kan jeg også se nu :-)
> Problemet er så bare, at links fra mit nye indlæg peger på
> http://www.linuxbog.dk/dokumentation/eksempler/oo2db, men under cvs har

I know - det er "bare" ængreligt pt.

Men vi kunne også være smartere, og lave en styring af
at få sat en "magic" fil igen som styrer om target er cvs.linuxbog.dk
eller www.linuxbog.dk. Dvs. til daglig er linkx til cvs.linuxbog.dk
men ved release skal det være til www.linuxbog.dk.
Det kan gøres :)

næ - det er ikke automagisk.