Re: [BOG] fejl i cvs

On Wed, 20 Aug 2003 23:47:06 +0200, Peter Toft wrote:

> Men vi kunne også være smartere, og lave en styring af at få sat en
> "magic" fil igen som styrer om target er cvs.linuxbog.dk eller
> www.linuxbog.dk. Dvs. til daglig er linkx til cvs.linuxbog.dk men ved
> release skal det være til www.linuxbog.dk. Det kan gøres :)

Det stemmer jeg for. Som i gamle dage da man stadigvæk kunne få FTAV i PS,
så den kunne udskrives på en fornuftig måde fra evt. en server, hvor man
ikke ønsker alt muligt ekstra halløj installeret; Hint, hint:o)

En magic der veksler mellem "www" og og "cvs" burde da være enkelt at
løse:

ifneq ("$(hostname)","tyge.sslug.dk")
	TARGET=cvs
else
	TARGET=www
endif

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.