Re: [BOG] Ville denne bog være interessant ?

On Thu, 21 Aug 2003 11:01:32 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> Mon ikke det snarere skulle være et kapitel i programmeringsbogen?

Jo, det kunne det vel godt blive til... men for mig at se er der en bog
om ANSI C og en bog som omhandler de muligheder man har af
programmeringssprog på Linux. Sidst nævnte omhandler ikke noget om
hvordan man programmerer i de forskellige sprog.

Jeg har lidt svært ved at se hvor den skulle puttes ind. ANSI C er det
ikke lige frem. Og det passer heller ikke ind i bogen "Friheden til at
programmere" som ikke omhandler selve sproget eller for den sags skyld
de mange libs.

Det man evt. kunne gøre var at oprette en C++ bog hvor den kunne puttes
ind. Ligesom Java og C bøgerne!

> Der er en bog om hvordan man skriver dokumentation - afsnittet om
> docbook er vist det der bruges.

Ja ok, jeg kan godt finde ud af at lave DocBook XML filer. Det er jo
ikke lige frem bare at skrive der ud af vel... Efter jeg har kikket
igennem de mails som ligger i sslug.bog er der da en del ting som skal
spille for, at tingende kan fungerer sammen med resten af bøgerne!.

Det jeg tænkte på var om der ikke findes en vejledning til nye
bog/artikel forfattere som gerne vil igang.

> Dunn....?

Hvad ved jeg når jeg ikke har noget med bogen at gøre. Hvis man ikke
spørgere får man ikke noget at vide. Eller i værste fald laver man det
forkert og må lave det hele om !!!

(John =;-)
--
http://www.adilock.dk/~john/