Re: [BOG] jw: Please specify at least one catalog

On Thu, 21 Aug 2003 11:32:30 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> Target applikationer:html
> Target er HTML i applikationer/bog
> rm -rf linuxbog-applikationer*
> rm -rf stikord.sgml magic.sgml linuxbog-applikationer-*.html.tar.gz bog
> collateindex.pl -s Symboler -t Stikordsregister -g -i stikord -N -o
> stikord.sgml
> jw -V html-index -f docbook -b html -o bog bog.sgml
> jw: Please specify at least one catalog
> make: *** [bog/index.html] Error 4
>
> Jeg kunne selvfølgelig lave en "trial-and-error" - men jeg ville gerne
> vide præcist hvad der er i vejen...

Fik du et svar fra anden side?

Eller står det msg i jw-scriptet, efter at den har checket en
$SGML_CATALOG_FILES, som finder catalog filer på en måde, man
kan diskutere til evighed (om det nu også er måden at gøre det på)

Den defaulter (på min nuv. test) til
/etc/sgml/xml-docbook-4.1.2-1.0-14.cat

Og hvis du nu ikke har den file, så brokker den sig og stopper
med den fejlmeddelelse som du fik.