Re: [BOG] jw: Please specify at least one catalog

On Thu, 21 Aug 2003, donald_j_axel wrote:

> Fik du et svar fra anden side?

Nix.

> Eller står det msg i jw-scriptet, efter at den har checket en
> $SGML_CATALOG_FILES, som finder catalog filer på en måde, man
> kan diskutere til evighed (om det nu også er måden at gøre det på)
>
> Den defaulter (på min nuv. test) til
> /etc/sgml/xml-docbook-4.1.2-1.0-14.cat
>
> Og hvis du nu ikke har den file, så brokker den sig og stopper
> med den fejlmeddelelse som du fik.

Jaeh. Min ville have xml... 4.2 ...

Det er ikke så nemt at regne ud. Jeg ville gerne lave nogen tests for det,
nemlig. Det kan da være at jeg skal kigge lidt mere på jw scriptet.

Mads

Microsoft's stance in this brouhaha is, of course, hypocritical to the
point of being nauseating.
    -     Eric S. Raymond on MS's demand that AOL use open protocols for IM