Re: [BOG] jw: Please specify at least one catalog

On Thu, 21 Aug 2003 14:24:43 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> Jaeh. Min ville have xml... 4.2 ...

Det afhænger af den header, som står i bog.smgl
<?xml version='1.0' encoding='ISO-8859-1' ?>
<!DOCTYPE book PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook XML V4.1.2//EN" [ [...]

og nu har Pto (med rette) ændret det til
<?xml version='1.0' encoding='ISO-8859-1' ?>
<!DOCTYPE book PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook XML V4.2//EN" [ [...]
                                                  ^^^^^^^

> Det er ikke så nemt at regne ud. Jeg ville gerne lave nogen tests for det,
> nemlig. Det kan da være at jeg skal kigge lidt mere på jw scriptet.

Ok - be warned. Det er grimt og flot, dungeon and dragons style.
Jeg gjorde/gør det, at jeg kopierer jw og indsætter en echo
"$INTERESSANT_VAR" og exitter med mine favorit-koder inden den
får startet backenden.

Men det er altså ikke nødvendigt at sætte sig ind i jw, mener jeg
efterhånden. Man skal have et sæt af utils- docbook og Norman Walsh
style sheets, som passer sammen, så skal det køre.

Det nemmeste er at bruge dem fra RH9 eller Mandrake ( eller ...)

(ingen distro flame war nu ...)